Nattvandraren

Inatt var en dålig natt.
Igår kväll efter att bilen bråkat med mig så gick jag inte och drack 2 koppar kaffe med mina landlords.
Och jag tror att det KAN vara därför jag var så orolig när jag skulle sova.
Tror ju inte riktigt på det där med kaffe och att man inte kan sova om man dricker det sent.
Kom hem och la mig runt midnatt.
Vaknade en timme senare och var hungrig.
Trippade ner och hällde upp ett glas mjölk och åt en bulle.
Somnade om och vaknade en timme senare.
Samma visa igen.
Sista gången jag kollade på klockan så var den runt 4 snåret.
Vaknade av min väckare kl 9 och gick ner för att göra frukost.
Nu ligger jag i sängen och vilar för jag är så jävla trött.
Funderar på om jag ska skita i att vara trött och bara köra dagen som den var tänkt eller om det är dumt.

Idag ska jag åka skidor i solen och försöka vara ute så mycket som möjligt så jag får lite färg av solen.
Motion is key.

En positiv sak med att jag var tvungen att gå ner till köket på natten är att jag trottsade min rädsla för mörker och nattspöken.
Jag är precis som när jag var liten på nätterna.
När jag stängt dörren på kvällen så vill jag inte öppna den innan morgonen om det inte är nödfall.

Som jonas skulle ha sagt:
Du är "speciell"


Nu torsdag.





One Love



Kommentarer
Postat av: Tristanrebekka

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-10-19 @ 10:16:44
URL: http://tristanrebekka.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0