Kreativ passivitet

Om du vill ha en trevlig vän att prata med eller varför inte designa om ditt kök och lägenhet så gör du såhär.
Ring mig och ge mig husrum och massa godis så går jag lös.
Skämt å sido.
Jag var på kupan och hittade dom snyggaste gardinerna på länge för 25 kr.
Just nu hälsar jag på hos Jonas och jag tyckte att dom här skulle bli elit i hans kök när jag väl kom innanför dörren.
Först var det såklart tänkt till Altersbruket men dom gör sig bra här.
Plus att jag har damp och försöker i princip jämnt förbättra och skapa runt ikring mig.



Sen knep jag en tygstump som jag ska sy en het vårdress till ebba.
Snyggt jävla typ för 30 kr och det var några meter långt.
Hon kommer charma varenda kotte i byn.
Om undertråden vill jobba i samma lag som mig dvs.







One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0