Kärring fredagen

Idag är det fredag och det enda jag vill göra är att vara hemma.
Hela veckan har jag varit trött men glad.
Åkte in till stan idag och fixade lite små ärenden.
Märkte till min förvåning att det inte finns nån Swedbank i stan.
Pratade med en bank-tant på sparbanken (vilket jag trodde var en swedbank när jag gick in) och hon informerade mig att det inte finns nåt Swedbank i piteå.
Tycker jag låter märkligt, men säkert möjligt.
Tanten tyckte att jag skulle hänga ut med dom istället men jag tackade för mig och ska tänka på saken.

Ikväll tänker jag strutta omkring i huset och göra sånadär saker som bara uppstår när man är själv och är pysselsugen. 
När jag var ute i förrådet och gjorde upp eld så stod jag och tittade på alla saker som vi har där ute.
Helgens projekt blir att sortera och styra upp.
Har en hel del saker i huset som vill ut till förrådet men jag måste styra upp där först och bygga upp tyggarderoben så jag kan bära ut vinterkläder som inte andvänds m.m.

Tog in string-skohyllan från förrådet och insåg att vi har för många skor (man kan nog inte ha för många skor) men med tanke på förvarings möjligheterna så ser det fan bara trasigt ut.
Så det blir en parantes i framtiden också.

Grejjen är att jag gillar att ha lite små kaos hemma.
Dock har vi inte tänkt på sånna här saker sen vi flyttat in, inte kommit till sånna små saker.
Rätt klint att styra bort sånt innan sommaren.


Såhär ser det ut i garderoben under trappen






Såhär ser det ut med stringen i hallen



Btw. Hittade dom där bruna hög pjuxen idag för 5 tior





Maria Montazami kommer bli så avis.



One Love



Kommentarer
Postat av: Hella

Åh dom va ju jättefina! Dom bruna alltså! :)

2011-03-11 @ 19:32:52
URL: http://lifeofhella.blogspot.com/
Postat av: Minna

Ååå tofs skor! ;)

2011-03-14 @ 08:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0