Kaputt

Nu är jag hemma igen och mitt mission är klart.
Jag är helt slut.
Åt inget på hela dagen när jag fixade håret, berodde mest på att jag inte var speciellt hungrig men också för att jag var så inne i det jag höll på med.
Det blev ett sjukt bra resultat som jag kan stå för.
Innan jag åkte fick jag mig ett mål med kyckling och sallad som var hur gott som helst.

Nu känner jag att all energi som jag inte hade innan jag åkte ut till skogen har kommit ikapp mig.
Jag vill skjuta mig i huvudet och avsäga all kontakt med alla stackare runt omkring mig.
Sjukt brutalt men jag är fan helt jävla körd.
Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt.

Stirra in i en vägg nästa och hoppas på en snabb död.




Ignore.


One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0