Jaman.

Om det ska bli perfekt så måste man göra det själv.
Har letat som en galning efter snygga och praktiska hund kläder men det finns inte i mina ögon.
Det går rätt bra att sy.
Fick umgås med undertråden i typ en kvart och sen började den krångla igen.
Men jag hann ungefär 2/3 av dressen.
Ska försöka göra klart själva dressen ikväll.
Sen måste jag införskaffa lite innerfoder med lurv så lillhjärtat kan mysa i den.
Snyggt.






Måste visa mina fina schalar som jag fick för en tia styck från kupan






Har patchat min fina vårjacka som jag tjurigt andvände idag trotts att det inte var så varmt ute







Ikväll ska jag fortsätta pyssla på och på ett tag ska jag hänga med Ben och Jerry.
Fina killar de där!









One Love









Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har redan våldtagit Ben & Jerry. En Fudge brownie fick jag.

2011-03-02 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0