Jag fångade en häst!

När jag körde bil till affären så möter jag en buss som blinkar och jag ser nåt springades mot mig på min sida av vägen. Först tror jag att det är en älg eller ren eller liknande men ser ganska snabbt när den kommer närmare att det är en liten häst.
Rent instinktivt stannar jag bilen och ställer mig mitt på vägen för att stanna upp hästen som springandes i full karriär. Jag vallar in den på en en gård och bussen fick åka förbi.
Efter ett tag kommer ägaren springandes och ser rätt uppskakad ut.
Jag ler och frågar om det är hennes häst men hon var typ i chock eller nåt och får som inte fram nå ord.
Det kommer några till folk som tyckte jag var klin som stannade och hjälpte.
Dagens insatts.

Galen som jag är såå ser jag ju detta som ett tecken på att jag måste fixa häst på nåt sätt.
Jag levde upp och ville inte försvinna från situationen.
Vill ha mer high chaparall...

Ska fixa.





One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0