Ikean

Efter massa ungdomliga aktiviteter på lördagen så avrundades trippen med, ikea dont wanna be ja i happis.
Tanken var ju att införskaffa utemöbler.
Det som är svårt med att köpa utemöbler på ikea är inte att dom har fula saker utan dom har för mycket av allt det andra så det är svårt att välja bort det som behövs i huset också. damit.
Vi kollade in utemöblerna och hittade det som ska stå i Alters i sommar men det fixar vi nästa månad istället.
Isen på marken är ju kvar än.
Så.
Jag hittade hela Ikea dock, men valde att kolla åt ett annat håll när jag kom till saker som var snyggare än satan och gick vidare.
Fick hem lite lampor till badrummet, konsoller, korgar osv.
Ebba låg i buren i bilen under tiden vi var inne och jag glömde helt bort tiden så stackarn var mer än kissnödig när jag kom på att jag hade en hund.
Var därinne kanske 4,5 timmar och jag trodde det hade gått typ 2.
Ikea förför.

Lite pixs på lite av det som kom med hem




Krusfilten.



Lampor till spegeln i badrummet.
Loge feeling.




Konsoller till bibblan.




Korgar till sokks and undis.




Stringskåltvål.



Same.





Favvo påsarna med zip.




One Love














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0