Idag.

Idag fick jag besök av mamma och vi drog en trip till luleå.
Hann in på secondhand-butiken som är en av dom bästa jag vet av här i norrland.
Om det är nån sak som är eftertraktad så är det ändå inte så fasligt dyrt där och det gillar jag såklart.
Mamma hittade lite saker och köpte också en rulle med resårband till mig som jag mer än mer ville ha till mina sy-projekt.
Tror det var typ tusen miljarder meter med resår. Perfekt.
Sen tittade vi förbi hos Evelina och drack lite kaffe.
Rätt skön dag, och jag är lika trött nu som jag var när jag vaknade.
Det är lördag och jag njuter av att sitta med ansiktsmask och en vit skön filt runt min kropp.
Snart vaknar jag upp, ge mig en månad.

Fick ett Moringa bodybutter av mamma som jag beställde i förväg av henne då det inte går att få tag i piteå.
Moringa är nog det bästa jag vet i bodylotion väg. bäst.
Bodyshop är saknad i piteå.










One Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0