Hudvård

Var på stan en sväng idag och travade in på parelle.
Dom har massa klina hudcremer som min fejja skriker efter.
Så jag intervjuade och pressade kvinnan som försökte sälja åt mig så det slutade med att jag fick prover på typ allt och återkommer när jag bestämt mig.
Hon sa att en creme kunde förändra mitt dna.
Jag skrattade och frågade om hon trodde på det själv?!! hahha ... fan är man desperat så kan man nog gå på det mesta. Men det var en intressant creme, ska kolla närmare på den nu när jag har den på prov.
Det där med dna är ju skitsnack men det kan ju faktiskt vara en bra hudcreme ändå.
Det kommer bli nån av dom jag lånade hem plus ett serum.

Min hud behöver det.








One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0