Hästfixarn.

Sedan min hästjägar insident så har jag inte kunnat släppa hästarna.
Dom springer runt i huvudet på mig och flörtar.
Så jag har mailar massa hästar på blocket som söker en extra ryttare.
Nu har jag fått svar av en och jag har genast svarat tillbaka och nu är det nära.

När jag slutade med hästarna och fick sälja mitt crew så tvärslutade jag och låtsades som att jag inte visste vad en häst var eller för den delen mina hästar jag faktiskt fick sälja, mina bästa.
Några år senare kunde jag acceptera detta jobbiga och idag gör det inte ont längre och det känns kul att ta upp det.
Inte som en påminnelse att jag misslyckades.
Det känns oerhört befriande.

Men jag har dåligt tålamod och vill helst ha en ranch på gården idag.
10 hästar, ridbanor och transporter som ska gå till globen.
Jag smyg planerar en lösdrift här på gården.
Eftersom jag har allergin så skulle lösdriften vara den perfekta lösningen för mig.
Planer ska man alltid ha.

Mitt första drag är att bli medryttare åt någons häst.
Bra och billig början.




One Love



Kommentarer
Postat av: Alle

Då måste ju jag komma och hälsa på dig!

2011-03-26 @ 15:08:15
URL: http://www.snobben.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0