Dagens jävla fynd

Hälsade på hos Josefin idag och lekte rövare i deras ladugård.
Hann fota nästan allt innan kameran dog.
Dessa skatter fick jag med mig...



Nån slags manick som jag tänker ha som smyckes-hållare
Är typ 1.30 hög
Snygg!




Blomlåda





Häst-sko som ska skydda hemmet




Jätte fint trä-skrin som jag funderar på att ge till Popsikin.




En string manick i grönt som kommer passa super i köket eller badrummet




Massa gamla flarror som kommer bli sketa fina i teak hyllorna i köket.
Sen en gul back som ska fyllas med vinyl plattor.




En cykel-väska som kommer bli dö cool på min oköpta kärring cykel.


Sen var det en del saker till som jag inte hann fota för min trötta kamera fick slut energi.
Bla en gammal gammal gammal telefon som ska borras fast i hallen och bli lite av en installation på väggen.
Och annat smått och gott...

Sjukt nöjd.




One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0