Crazy Fliiii.



"Trädet" som jag kallar det.
Denna fick jag av Josefin när vi var ute i lagårn och raidade.




En gardin  som jag ev ska göra om till kjol eller klänning.
10 kr




Galet snyggt och kvalitativt tyg som ska bli lite hundkläder och kanske en halsduk.
25 kr




Har köpt en massa olika knappar både i umeå och skellefteå.
Mest nöjd är jag med dessa guld sailor.
Alla knapparna ihop, ca 30 st olika har jag gett
20 kr för.




Spetslängd 17 meter

15 kr




Kantband
25 kr




Otippat
Scarf
15 kr




Skärp
30 kr




Lurv tyg som ska andvändas till hundkläderna tror jag
Cirkus 2 meter
30 kr




Prick prick prick
Ska sy nåt värt av detta
25 kr




Strumpebandshållare ala Old school
Helt oöppnad förpackning
Måste bara hitta mig en kompis till den
5 kr



One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0