Chefen.

Idag kommer chefen hem.
Tiden med strippstång, dildos och manliga prostituerade är över.
Har städat undan allt skum från partyt igår och returnerat strobbarna som jag hyrt i 2 veckor.
Det mesta är städat och klart.
Nu försöker jag ställa om mig rent mentalt för att komma in i husfru rollen.
Övar på nigningen osv.
Lätt att glömma bort efter några veckors nöjen och allt det där roliga man kan göra i livet.
Hämtade hem vår ko Rosa och hönorna Astrid, Stina och Siri från grannen på andra sidan byn.

Senaste dagarna har jag stått och övat några timmar framför spegeln.
-Hej ! Heeeej! och men varierande leenden och ton.
Får inte verka för överdrivet men inte heller nonchallant.
Lätt att det blir lite som det andra alternativet.
Fick till det rätt bra i morse.

Har en känsla att han kommer tro på mig.








One Love







Kommentarer
Postat av: Minna Grenholm

Haha*** Jojo du är SÅ söt..! ;)

2011-03-17 @ 06:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0