Regnets och halsens dag.

Igårkväll så hände det nåt med min hals.
Jag blev jätte sjuk och fick lov att krypa in i min onepiece kopia för att bli frisk igen.
Idag känns det bättre men jag är inte helt tillbaka.
Det har regnat hela natten och hela dagen så det kändes helt okej att vara sjuk idag.
Då jag finner det oerhört tråkigt att sitta still så har jag aktiverat mig med att sortera mina smycken och annat små jox så dom hamnat på ett ställe och det jag inte vill ha längre fick åka.
Nu väntar jag på mat och kanske att Ebba kommer hem från grannen.
Hon har börjat gå över till grannen när hon tycker att jag är tråkig.
Blir flera rundor per dag.
Ska jag ta åt mig kanske.

Måste visa en fin fin väska som jag hittade för nån dag sen för några bugg i kostnads jämnförelse.
Har pimpat den med en sailor brosch.







One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0