Helvetet vilken dag!

Dagen började med att jag inte ville kliva upp.
Jag tvingade mig upp för jag kände mig inte sjuk bara jävligt utbränd.
Gjorde mig klar och åkte iväg med kärran.
Efter ca 2 mil dog bilen. Den gick inte att starta.
Gick ut ur bilen för att hämta varnings-triangeln i baksätet.
När jag just hade fått ut den blev det helt plötsligt lingonvecka och jag började fan gråta.
Hur kan det gå så fel så fort.
Fick hjälp av en kvinna som kom över vägen och hjälpte mig putte bilen till deras parkering bredvid deras affär.
Hon bjöd in mig i butiken och visade mig vad dom sålde och tillverkade.
Dom var tydligen kungliga hovleverantörer.
Sålde portföljer för 25 papp och så vidare, fanns massa snygga saker.
Fick komma in i själva verkstaden och såg hur som garvade skinn och hon berättade om hela processen.
Sjukt intressant.
Men fan va jag var less.
Fick skjuts hem av heeman och dagen fortsatte i samma bedrövelse fast på hemmaplan.
Lyckats krossa glaset på en tavelram.
Glaset ramlade ned på min nyss omgjorda kökssoffa så det kom sånt små glas-splitter på tyget.
Försökte få ingång dammsugaren men det var förjäves arbete då helvetet inte ville vara med.
Några timmar senare skulle jag åka för att tanka i bensin i min bil men efter typ 2 mils åkande så kom jag på att jag glömt nyckeln till bilen.

Jag har halsbränna och små inslag av panikångest.

Imorgon är en annan dag.
Förhoppningsvis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0