Dom är ute efter mig....

Okej, dagens äckligaste.
Jag ligger i sängen och kollar family guy, vilar.
Det låter som att jag har typ vatten i örat, ljudet förändras.
Jag pillar lite i örat och det känns som att det blev bättre.
Det sker igen, samma slags ljud.
Jag känner efter med handen runt om örat och tro fan inte att det är en jävla insekt i mitt hår.
På ren instinkt grabbar jag tag i eländet och slänger det långt åt helvetet.
I studen kunde jag inte förstå att det var en insekt men jag reagerade så jävla starkt på att nåt var fel.
Efter jag slängt skiten åt fanders så slår jag mig själv en gång på sidan av huvudet för att liksom eliminera andra eventuella hot.
Det gjorde ont efter.
Tog typ 5 minuter innan jag kunde acceptera vad som hade hänt.
Innan jag förstod hur stor denna jävla bagge var.
Visst jag bor på landet men mina öron kan dom väl låta bli.
Jag är sjukt nojjig efter denna traumatiska upplevelse och funderar helt ärligt på mössa året om.





One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0