På eller af.

Känner mig slaskig och glidig idag.
Har hela veckan känt mig hängig och nåt som spökar i halsen.
Idag tog vi en långpromenad då det faktiskt var plus grader ute.
Ingen mössa på så jag kände direkt att den där förkylningen blev lidande.
Har hela veckan försökt känna om jag är sjuk eller bara en mes.
Svårt att avgöra.

Eftersom jag är tjurig och dålig på att vara sjuk så har jag såklart överkompenserat med att jobba på trappen och gjort massa saker för att vara duktig.
Dock känner jag mig alltid fräsch mitt på dagen och eftermiddagen, morgon och kväll känner jag av skiten.
Ihelgen ska vi iväg till övik och härja, hoppas jag orkar.


Ebba fick leka med sin nya kompadre DOLLY idag.
Hon bor mitt i byn, är 3 år gammal och en russel hon med, en sötnöt som Ebba faktiskt gillar.
Kanske blir en match i sommar.

Nu ska jag dricka te och försöka sitta still.



One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0