Helgen

Helgen sprutade av hemlängtan men jag fick det rätt najs i slutändan med hjälp av några fina människor från ö-vik.
Vi steg ju upp 6 på morgonen för att åka bil i 4 timmar och sen var det förberedelser för kvällen hela dagen.
Jag var sjukt trött och insåg efter ett tag att jag inte kunde smita ifrån och gå hem.
Vilket då gjorde att jag fick bita i det sura och tvinga mig själv att inte vara trött.
Men det ordnade sig senare på kvällen då jag träffade pärs stumpa och familj.
Tack.

På söndagen var jag väldigt trött och en aning bakis, dock tröttheten som regerade.
Plockade upp POPSIKIN i Umeå och sen ett breik hos mama där vi fick mat och vilade oss för den sista färden.
Fick med mig en kristall pjäs från mamma som jag nog sätter antingen i köket eller i kläd-kammaren.





Lite mindre variant, söt.


En söt grön trasmatta fick hänga med också





jo.



Nu ska jag göra nåt vettigt av denna dagen.




One Love











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0