Kära dagbok.

Idag har jag varit på stan och inhandlat sånt där nödvändigt som man behöver som tex, wax, jeans-shorts, häftiga sockar, fotfil och solglasögon.
Ja, mer behöver man inte en kall vinterkväll i februari.
Drog förbi ica och köpte några kilo kött också.

Hade tänkt ge piteås uteliv en slice av fröken Johanna ikväll men fot-filandet kändes sjukt mer intressantare ikväll så det blir av imorgon istället efter burträsk marknaden.

Ikväll tillagade jag den kanske godaste lasagnen i världs historien.





Mitt recept:

Jävulskt god köttfärs med massa vitlök och chillipeppar i.
En väldigt stor mängd med mozzarella ost
Sjukt många klumpar av parmesanost
Ungefär ett halvt kilo riven guoda ost (går att överskrida mer om så faller i smaken)
Ca 2 skivade tomater
Freebaisa med Oregano på toppen

Kom ihåg att andvända hela kroppen när du lagar denna lasagne, fotarbetet är mycket viktigt.



Måste visa upp mina nya sockar också




Dom svarta hamnade inte på bild då jag har dom på mina fötter.

På tal om fötter, nu ska dom trimmas och bli som babyfötter.





One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0