Toa händelse!

Jag går på toaletten.
Nä, jag sätter mig på toaletten. (undra vem som påverkat min humor)
Doin my buisness och tänker efter jag spolat att jag måste ta en rutin svabb med toalett borsten.
Sprutar lös med klorinet och börjar skrubba.
Helt plötsligt lossnar skrubben från borts-skaftet och jag försöker fånga upp den men pinnen.
Kommer då på den briljanta ideen att andvända kanten längst nere som hjälp att få på den.
Men det kunde väl vilken skitunge som helst förstå att jag enbart kör in den i avloppet och den är fast.
Några sekunders panik och det finns bara en sak att göra.
Kör ner handen i toaletten och greppar skrubben och känner mig toalett våldtagen.
Skrubben sitter på sin toapinne och mina händer har badat i tvål som aldrig förr.


One Love








Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för att du delade med dig.

2011-02-10 @ 14:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0