Spirometri

Idag är en trött dag.
Men jag har en uppgift att göra ikväll och det är att åka på vårdcentralen och göra en spirometri undersökning.
Vet inte om jag har gnällt nåt om mina lungor på bloggen men dom har varit en aning ur funktion sen i somras då jag målade lougen i skell.
Märkte inte direkt att dom var dåliga utan det gick några månader efter målandet att jag märkte skillnaden.
Har fått ta astma medz i princip varje dag sen dess och jag brukar aldrig behöva ta dem annars.
Har också varit på vc och andats in ren luft vilket hjälpte.
Så ikväll ska det kollas om mina lungor fungerar som dom ska.
Vilket jag faktiskt tror att dom gör.
Återkommer med besked.








One Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0