Sikk as fakk

Igår trodde jag att jag hade passerat den värsta dippen i förkylningen, men ack så fel jag hade.
Febern var inte lika påtaglig men hostan har anlänt.
Men råge.
Somnade i en halvtimme när jag gick till sängs och sen vaknade jag och det känns som att jag legat vaken hela natten.
Fick inte komma in i nån djupsömn alls.
När jag öppnade ögonen imorse så var det precis som att nån slagit mig på mina båda ögonlock.
Rörde jag ögat lite åt sidan så gjode det så jäkla ont, gör ont fortfarande.
Tror fan inte jag åkt på en sånhär jäklig virus förkylning på flera år.
Ont i rygg och nacke.

Jag vet att jag är duktig på att "bli frisk" lite för tidigt men jag måste ändå säga att jag barit duktig på att inte röra mig allt för mycket.
Visst jag har gått ut och eldat och åkte till apoteket igår men mer är det inte.
När är detta över?!
Magen har pajjat också.
Jag vill inte mer.

Ebba har börjat kasta irri-ögat på mig då hon inte fått sig nån långpromme på flera dagar.







One Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0