Intressant.

Sitter ofta i köket och lyssnar på p1 nu när jag är sjuk.
Dom pratar om diagnoser.
Typ utbränhet, gå i väggen, inte kan se nåt ljus i livet osv..
Hur kunde allt detta bra gå så dåligt?!
Självförståelse.

Dom pratar om man kan få nån förståelse varför vissa människor hamnar i detta och vad är det dom känner som gör att dom tappar all syn på livet.
Detta finner jag väldigt intressant då jag själv suttit där själv.
Jag har ju kommit en lång bit men det beror ju på att jag fått tillfälle att lägga tid på det.
Känner vissa dagar som att jag har långt kvar och andra att jag är tillbaka.

Jag har kommit långt.
Tänker jag på hur mycket jag fått jobba igenom så är det fan ett under att jag är där jag är.
Ett under att jag ens sitter här.

Hursom, jag blev väldigt intresserad och ska kolla upp hans böcker direkt.
Har sett dokumentären om barnen som blev bortbytta i bureå.
Det var ur kapten nemos bibliotek.
Nu vill jag läsa.




Bild lånad från Google


One Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0