Hejba.

Ett tag nu har jag varit inne i en sämmer period.
Jag kan som inte utröna vad det handlar om eller vad det orsakas av.
Det enda jag vet är att jag känner mig olustig, obekväm och introvert, tom om så vills.
Det är under kontroll, jag fungerar och orkar med dagarna som går förbi mig.
Men jag känner mig frånvarande och det tar musten ur mig.
Märkte idag efter att jag sov en timme på eftermiddagen att jag kände mig så mycket bättre.
Så kanske är det att jag travar för fort fram, som vanligt, efter min virus dvala.
Det kan vara en kompott av blandat är min tanke.
Kanske ska sjukskriva mig?!.. hähä.

Ebba är sjuk också så ikväll myser vi ikapp.
Jag målar och äter godis och Ebba-hund ligger och puttrar på sin puff.

Jag tror jag har målat klart use your head.
Försöker göra nåt vettigt av otäckingen.







Nu ska jag vila.




One Love










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0