Världens godaste lunch.



Har just ätit världens godaste lunch. Har julmust i kylen men nåt måste jag spara till julafton i kombo smak upplevelse.
Helgen sprang förbi snabbt jag hade väldigt kul och det var stimulerande.
Varje gång jag åkt från umeå så blir jag låg och inser att jag saknar stället mycket på nåt konstigt sätt.
När jag väl kommer till piteå och det gått några dagar så är jag i gamet igen men om jag fick önska nåt av jultomten så skulle det vara att Umeå låg brevid knuten.
Hoppas tågen börjar gå förbi här så det bara tar ett andetag att ta sig fram.

Idag ska jag baka lite grejjer.
Jag fyller år imorgon och då vill jag ju representera med goda saker.
Ebba har beställt en korvtårta med inslag av pepparkakshus..

Ett tips på en serie:






One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0