Våldtaget frikort.

Skulle på möte på sjukhuset.
Lämnade fram mitt frikort så jag skulle få en stämpel på den.
Lite för historik på detta frikort är att jag var på vårdcentralen för en månad sen där receptionisten kryssade över en stämpel för hon trodde att den var ogiltig.
Men jag sa då att hon fick fan ta bort sitt kryss för det gällde visst.
Så hon skrev då bredvid sitt kryss att det gällde ändå.
Åter till dagens besök.
Receptionisten på sjukhuset tyckte att det stod fel på mitt frikort (eftersom receptionisten på vc hade kryssat för det första och sen tagit tillbaka) Så hon skrev bort den "kryssade stämpeln och skrev om alla siffror på dom andra stämplarna.
Detta gör hon utan att ens fråga mig om saken och ger mig lite nonchallant tillbaka mitt frikort.
Jag gick från att vara irriterad när jag kom in på sjukhuset till fly förbannad.
Frågade vad fan hon höll på med.
Hon säger att hon korrijerade mitt frikort eftersom den första stämpeln var överkryssad.
Jag förklarade då att hon på VC hade gjort fel och att den faktiskt gällde.
Då säger receptionisten att "Det kan ju lika gärna vara patienten som har skrivit det".
I detta läge trodde jag att jag skulle smälta av agg.
Men hon fattade galoppen när mina sataniska energier sipprade ut och gjorde då OM frikortet och skrev en ny stämpel som skulle motsvara det överkryssade.
Jag dog.
Frågade med hög bestämt stämma hur FAN nästa person skulle tolka mitt frikort.
2 personer har våldtagit mitt frikort, vad ska nästa receptionist göra mot det?
Receptionisten säger med väldigt självsäker stämma..
-Men det är ju jag som sitter här hela tiden så jag vet vad som gäller i ditt frikort.
Jag dog inombords av totalt jävulskap inför denna receptionist.
Då sa jag att jag faktiskt är på andra ställen där jag får stämpla kortet och vem fan kommer att tro på mig när jag ska säga att 2 inkompetenta receptionister har gjort detta KLADD på mitt frikort.
Om jag citerar denne receptionist.. - Det kan ju lika gärna vara PATIENTEN som skrivit i frikortet.

Receptionisten kontrade i våran sista dust att hon inte alls försod vad jag menade, typ 5 ggr.
Så jag drämde handen på hennes skrivbord och sa, Men TOPPEN och sen gick jag min väg.

Fy satan så arg jag har varit idag.





One Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0