Turnen.

Skulle ju till umeå ihelgen men det sket sig när den dära sångaren blev sjuk så jag fick ingen snålskjuts.
Nåväl, vi drog till luleå istället och idag till boden faktiskt.
Drog till världens bästa RETRO FIK.
Jag börja typ gråta när jag insåg att alla, och då menar jag att det fanns typ sjuuukt många snygga grejjer INTE var till salu. damit.
Det blev som en tortyr kammare i mitt huvud.
Titta men inte köpa. herregud.
Men jag ska dit fler gånger, skitgott fika och som sagt snygga grejjer att få ont av att titta på. suck.
Sen raidade vi vidare till krigs museet eller vad det nu hette. Det var sjukt intressant.
Jag gillade Boden som turist.



bild snodd från google då.
Dock från samma fik.




Åk dit.




One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0