Trummor och Nemo

Senaste veckan hade det blivit mest inlägg om vad jag fyndat och köpt osv och det är väl helt ok för jag blir verkligen glad när jag fyndar.
Men sen så har jag verkligen inte orkat skriva om nåt ingående.
Trött.
Men, igår och i förrgår har jag gjort en jävligt rolig och givande grej.
För ca 3 månader sen började jag spela igen.
Senaste dagarna har jag nött och pressat och haft hur kul som helst med den eminente herrn Petro.
Igår spelade vi in  några av ideerna på gitarr och har tänkt spela in trummorna när det finns tid.
Det är så lustigt för när jag spelar så får jag det där som jag saknat länge.
Samma sak var det när jag slutade träna hästarna (tappade must), och hittade musiken (fann musten igen).
Det är samma sak för mig, musik och hästar.
Det är nåt att leva för.

Idag ska vi vara hundvakt..... nää jag menar BARN-vakt till världens sötaste 4 åring i världen.
När jag ska tänka att vi ska vara barnvakt så tänker jag hundvakt först.
Förmodligen för att jag ser Ebba som min unge, inte Nemo som en hund, haha.

Vi ska laga plättar och äta hjortron-sylt med grädde har jag planerat.
Sen när vi kommer hem så hoppas jag att vi ska fortsätta spela in.



One Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0