Så det så.

Började dagen med en långpromenad åt det andra hållet i byn.
Uppskattar att det blev en promenad på ca 8 km.
Ebba blev lat sista kilometern och började mygla med eventuella pisstop`s för att få lunka.
Sen när vi väl kom hem så var hon pigg och glad. Ebba the dog är rolig hon.
Nu har jag ätit fattigmans maten och dricker kaffe i solen.
Dagens nästa mission är att piffa cykeln med cykelväskan som jag fick från Josefins gömmor och cykelkorgen där Ebba ska få plats om så önskas.
Ska ta med mig min långhåriga råckpåjk på cykeltur till affärn när han kommer hem.
Bra att solen kommit och värmen med den så det blir naturligt att röra sig minst 2 mil om dagen.
Ha.


One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0