Djuren!

Städade köket idag.
Då pratar jag inte om en liten dragning med trasan på köksbänken..
Nä jag pratar plocka ut varenda jävla pinal och sanera.
Jo serru, vi har djur i vårat kök.
Små svarta jävlar som trivs tydligen.
Jag kan nog inte beskriva hur äckligt jag tycker det är.
Hoppade och skrek så fort jag fick se den där rackarn.
Nu har jag vänt upp och ned på köket och allt är rent.
Frågan är ju hur i helvetet detta kunde uppkomma?!
Gammalt hus.. ja äckligt med djur i köket hursom.
Har plockat bort saker i skåpen som jag inte andvänder varje dag.
Så nu kan jag se in i alla skåp och det finns inte utrymme för nån att gömma sig därinne.
Små svarta djur är inte min grej.








One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0