Sverigedemokraterna

Kollade just Sd:s Pr video inför valet och måste säga att den är humor och skrämmande på samma gång.
Humor för att den inte är klok eller logisk för fem öre.
Skrämmande för att den sträcker sig till pensionärerna som oftast är rädda och är faktiskt åsidosatta i dagens samhälle.
Vinklad, att invandrarna tar över och tar våra jobb och allt som vi saknar idag har dom tagit.
Jag om nån vet hur otroligt obegåvade invandrare (speciellt vissa somalier) kan vara men jag kan inte skylla sveriges dåliga välfärd på dom eller nån annan som inte föddes i sverige.
Svenskar är obegåvade också.
Utsatta grupper är lätta att påverka och haka på när dom ser en öppning för deras egen välfärd.
Sverigedemokraterna skrämmer mig och jag hoppas att dom inte får sätta sin fot i riksta`n.

Jag hoppas att alla som inte bryr sig om valet eller vad det blir för resultat ialf röstar för att SD inte får nån talan i sverige.

Gå in och se deras film och diverse predikan
"Såhär låter en idiot" tror jag klippet heter
http://sverigedemokraterna.se/



One Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0