Små sur och hemma!

Igår blev jag lite ledsen när valresultatet började visa sina svar.
Fan att dom där jävla rasisterna fick komma in i rikstagen.
Jag säger som Mona: Det finns inga vinnare i detta val!
Kändes mer som en likvaka kl 23 igår kväll.
Sur över detta!

-------------


Nu är jag hemma igen efter en liten roadtrip som tog oss till skogen i Boden faktiskt.
Jag och Fågeln hälsade på lite andra fågelarter och fick oss en efterlängtad bastu, sova husvagn och sol.
Fick mig en släng nackspärr men det blev aldrig riktigt risigt och börjar ordna upp sig nu tack och lov.
Tror bastun och lite vin fick mig på rätt kjöl.
Det var en trevlig kväll och helg på många sätt.


(Glömde kameran som vanligt)


One Love








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0