Sleepyhead nr 2

Jag har väl inte varit känd för att stiga upp i ottan varje dag och snärta igång innan 7 varje morgon.
Men nog kan jag göra mina stunts då och då och förvåna.
Nog pratat om mig.
Ebba von sleepyhead, tar fan priset.
Hon är alltid sist upp ur sängen och snoosar gärna så länge hon får.
Nu imorse klev jag upp runt kvar över 7 och började laga frulle i köket, ms Ebba ligger självfallet kvar.
Men dra på trissor, så hör jag tass stegen 10 minuter senare och en Ebba med kinesögon kommer in i köket och ser ut som att hon håller på att falla ihop av för tidigt uppstigande.
Då skulle hon ut såklart men var fan långt ifrån redo att kirra trappan.
När vi kom in så drog hon frullen och sen la hon sig på soffan för en fortsatt snoozning i solen genom fönstret.

Jag är road av lite.



One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0