Räddad från döden

Igår kom jag hem från piteå och åkte direkt hem till mamma för att få vara sjuk.
Fick direkt hostmedicinen from hell som tog bort kanske 60% av hostan, tack.
Sen så fick jag fixat min rygg som har varit så olidligt ont senaste 2 dagarna.
Har haft problem i några månader men inte så farligt att jag dragit lipen.
Igår var det nästan på vippen, så mamma masserade och tryckte så det blev nästan bra.

Det roliga med det hela är att jag trodde problemet satt i svank partiet men icket, det var min röv.
På toppen av röven var det nästan som ett enda stort blåmärke när hon började trycka, går fan inte att beskriva.
När allt var klart var jag helt grumlig i huvudet och det kändes som att nåt väldigt påtagligt hade hänt med kroppen.
Igentligen får man ju inte masseras när man är sjuk men det var fan akut.
Nåväl, intressant att det var rump muskeln som var roten till allt ont, eller ialf en stor del.

Jag mår mycket bättre idag, peppar peppar!
Hostan hörs inte så mycket och det känns bättre i halsen.
Glömde nässprayen som jag fick av peter tyvärr, men får ordna nåt idag.

Det känns som att jag blev räddad från döden igår.
Ryggont som nästan gick in i magen och hosta som blockerade mitt skratt.
Gone!



One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0