Måndag

Snor och host!
Lite bättre än förra veckan men inte helt klar.
Idag ska jag sy klart det sista tygerna till lougen så jag är homefree och mitt verk är klart.

En uppdatering angående min lägenhet är att idag får jag utbytt mitt otroligt dåliga kök.
Äntligen!
Badrummet ska renoveras pga fuktskada, vilket ska dra igång nästa vecka enligt hyresvärden.
Sa att jag ville ha shackrutigt golv och vita väggar, blir klinkers och kakel.

Ebba är på disiplin kollo.
Hon är kvar här hos mig men jag har "skickat" henne på kurs.
Blir mycket plattsande och små detaljer där poängen är att ta bort alfamodet som bubblar upp ibland.
Hon mår inge bra av för mycket yta och frihet, man glömmer lätt bort det det då vi hänger med varann hela tiden.

Nu ska jag snora vidare med tyget.



One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0