Lampan

När jag var på claesOlssons igår såg jag en riktigt snygg lampa som jag vill ha nånstans.
Skulle vara perfa i vardagsrummet då jag bara har en golvlampa vid soffan men samtidigt är jag sugen på att köra enbart ljus i vinter som komletering till golvlampan.
Hursom så ska jag hugga en när det kommer in fler på tisdag.
En stor glödlampa med en snygg vintage remake sladd.
Finns i många olika färger på sladdarna men jag vill ju självklart ha the old stylie.


Har tittat på likvärdig design på lampa på diverse inrednings sidor och då får man kanske pyttsa in en 5 hunka.
På classes får man sladd och lampa för en hundring.





Köp köp köp !!






One Love



Kommentarer
Postat av: Hella

Jag ska också skaffa mig en sån. Tittade på en förra veckan men då va det slut!

2010-09-16 @ 16:35:37
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0