Det ständiga hotet

Under dom 8 månaderna jag bott här så har det varit jordskalv, en bilkrock just utanför mig fönster osv.
Idag vaknade jag av att lägenheten lät som att den revs från botten och jag med den.
Det som hände (vad jag spinkat igenom fönstret) var att en last med virke rasat ur en långtradare och landat nån meter från mitt fönster.
Jag skrattade ganska högt när jag såg detta utanför mitt fönster.
Just nu håller dom på att lasta bort, och iväg allt bråte.
Står ingenting i norran om eventet så jag antar att ingen blev skadad.
Ljudet som skedde när det begav sig lät som en krypande "gå sönder" betong krasch, jag satt alldeles still i sängen och väntade på att att nån vägg skulle öppna sig, Ebbot lika så.

Det ständiga hotet finns runt hörnet.

(och i rikstan)


One Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0