sAKer ..

Känner att jag har massa saker jag ska fixa.
Mitt hår ser ut som en skogs-katastrof, lägenheten behöver packas bort och saker skall styras.
Har märkt att när jag hamnar i en sån här situation där det sker förändring och jag har igentligen ingen aning vilket håll det bär av, enbart en tanke vad jag vill, så blir en del av mig harmonisk och en annan som ett litet barn.
Och med barn menar jag väldigt liten, krama mig.
Och harmonisk för att jag känner att jag tar mig framåt och lever, spännande.

Sakerna tar jag tag i på måndag, nu är det helg och jag är fortfarande på studiebesök i piteå.
Btw, på måndag ska jag till umeå en sväng och fortsätta med armen, hämta min vita baby och fika en massa.
Saker.


One Love










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0