Resedagboken

Har inte varit hemma på minst tre veckor cirkus om jag räknar bort snabb visiterna då jag bytt kläder och packat om.
Är nog mest därför jag inte är så aktiv i mitt skriveri och dokumenterande av loppisfynd etc.
Befinner mig i piteå och igår gästade jag det lokala gymmet för att snärta kroppen lite.
Vet inte om det bara är jag men det känns som att när man inte har sin bas så tappar man rutin på hur schemat igentligen ligger.
Hösten är ju utan tvekan här och varenda år glömmer jag bort att jag blir trött när mörkret faller tidigare och tidigare. Man blir ju så trött så det går ju inte att beskriva.
Annars så är piteå snäll med mig och jag har det bra.

På torsdag åker vi till skell och då ska jag sätta på vinterdäck på min ride och åka till umeå.
Ihelgen spelar John Scofileld på jazzfestivalen och jag ska sitta på första parkett.






One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0