Resan går vidare

Jag sa upp lägenheten för några dagar sen.
Nu är jag äntligen påväg från skellefteå.
Visst funderar jag ibland om jag är för snabb, att jag inte är klar med projektet men jag kommer fram till samma sak varenda gång jag går igenom allt.
Skellefteå har fungerat alldeles utmärkt för mig i sjukskrivenhets syfte.
Dvs att stan är tråkig och då har det varit mer än lätt att bara fokusera på sjukskrivningen och livet i allmänhet.
Vissa perioder under detta år i skellefteå har varit outhärdliga men också väldigt trevliga.
Kontentan är ialf att nu är det dags att åka vidare.
Jag har kommit till ett vägskäl där jag måste byta riktning och skellefteå har inget att erbjuda längre, igentligen mer tvärtom effekt då jag känner att jag står still.

Ska bli intressant att se vart jag landar.


One Love







Kommentarer
Postat av: Jessie James

när ska du flytta å vars? :)

2010-10-13 @ 16:46:45
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0