Min kropp

Min kropp mår inte så bra.
Har ju gnällt ett bra jävla tag att jag är (trött snuvig febrig ont i huvudet osv osv) sjuk förkyld.
I förrgår fick jag nesselutslag på händer och fötter.
Jag är allergisk och känslig för vissa grejjer men det var flera år sen jag reagerat såhär mkt på nåt jag faktiskt inte vet vad det är.
Natten till lördag SOV som jag som en sten i typ 13 timmar och var lika trött när jag steg upp.
Senare på eftermiddagen fick jag feber och en allergi reaktion när jag var på jazzen.
Febern gick i vågor och jag kände mig bättre senare på kvällen och bestämde mig då för att se sista akten.
Klart så fick jag feber timmen och pricken på I:ET var att dom sög dammsugare vilket inte gjorde saken bättre.
Självklart skulle dom upp och köra extra nummer och ett till efter det.
När dom hade spelat låten ett tag kände jag att jag ville gå ned på scenen och glidtackla sångeskan och resterande för att hugga micken å trummorna och köra en metallica låt där jag nynnar samtidigt och skriker psykotiskt i otakt.
Men det går ju inte att betee sig hursomhelst, så jag fick fint sitta febrig tills allt var klart och sen fick jag äntligen sova.
Imorse när jag vaknade så har min mage pajjat.
Det som ska ut kommer när det behagar och det kan jag nog räkna in till allergi avdelningen också.
Jag måste till läkare.
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0