Men jisses!

Jag tog moppen med Ebba och hälsade på hos Josefin.
Vi raidade både myrorna och kupan och MY GOD vad vi fyndade.
Jag hittade min efterlängtade pippi tröja för 320 kr
En stor 70tals vinterjacka 120 kr
En otrooligt snygg röd 50-tals klänning med vita prickar på för endast 145 kr
En äkta läderväska ala skolväska 70-tal för 70 kr
Ett grönt örngott där det står "jag älskar dig" med duvor på, tungt retro style (galeeet snyggt) 25 kr
Och en stickad tröja till ebba med huva 30 kr
Jag skulle kunnat köpa hur mycket mer som helst men jag fick fan bita mig i tungan och snabbt betala det jag inte kunde lägga ifrån mig.
Tyvärr så har jag ingen kamera i närheten som skulle toppa detta inlägg men det kommer, oh jes.
lOPpis fOr lIfE

One Love

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kan inte med ord beskriva denna loppisglädje. Tack för en underbar eftermiddag!

2010-10-19 @ 17:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0