LägesRapport

Iveckan har jag mått mindre bra av mer eller mindre extensiella problem.
En riktig käftsmäll i vardagen där jag ifrågasätter var jag är, vart jag ska, vad jag vill.

Vem är du vem är jag levande charader ....

Har vänt in och ut på mig själv.
Är inte riktigt klar med konferansen, besluten är inte tagna av styrelsen.
Klubban är inte slagen.

Varje dag har jag tränat 2 pass per dag och med det hållit mig ovanför ytan.
Det är nog det enda konkreta jag kan säga som hjälper mig i oron och dom segdragna konferans timmarna.

Yoga, Bodybalance, Core, och hör och häpna, jag har joggat!
När jag tänker på vad detta gör för min kropp och själ så påminns jag igen om hur viktigt det är för mig att träna och röra på mig. I princip livsviktigt för att jag ska fungera och klara av detta cwäst.


Nåväl, ska återgå till konferans lokalen.



One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0