Idag

Idag har jag vaknat för att sen vilja somna igen när jag kände vad det var för dag.
Borrade ner mig i sängen men insåg efter 20 minuter att det inte går ann.
Så jag tog på mig träningskläderna och drog ut och sprang.
Sprang till eddahallen för att kolla upp klättringsväggen, men fick då reda på att den låg på annat håll så jag får ta det nån annan dag.
Kändes bättre efter joggingturen men fortfarande sådär stirrigt orolig i kroppen.

Har velat fram och tillbaka angående uppsägning av lägenheten, vart jag ska, jadda jadda..
Ska bestämma mig tills imorgon men det lutar åt att jag säger upp den.
Dock utan att veta vart mitt nya fort blir.
Svårt att hitta en schysst lägga som lever upp till mina krav, men jag ska leta.
Och med krav menar jag då att jag ska få det jag vill ha för en billig penning.
Detta är ett ångestmoln för mig, på många sätt.

Gick in i mitt förråd för att börja rensa men det enda som skedde var en stirrblick i 3 minuter och sen vände jag på klacken.
Kompenserade genom att lägga ut saker på tradera.

Kom nyss hem från ett Bodybalance pass och känner mig bara en smula lugnare.
Jag måste ordna denna situation innan jag stressar sönder och lipar.








One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0