Aktiv dag

Idag blev det en aktiv dag.
Började med att jag och Ebba drog en lång repa på gammlia spåret och avslutade med ett yoga-pass.
Stekte blodpudding till lunch som jag lyckades tillaga väldigt dåligt, jag skyller allt på blodpuddingen.
Sen mötte jag upp en Josefin på stan och vi kollade grejjer och drack en slätkopp på barista. (umeås finest)
Hann kolla in hifi affärn på haga där Toto jobbade hårt och bjöd på kaffe.
Senare älgade jag iväg på operan och kollade in operan "dancer in the dark" som inte sa mig så mycket men jag gillade deras scenografi.
Imorgon bär det av norrut med ett eventuellt stop i skellhell.
Målet är piteå, kulturnatta med fågeln.
Jag är jätte trött, borde lägga mig och sova men jag har som svårt för det när jag är i ett aktivt tänkande.
Denna vecka har förövrigt varit väldigt skön trotts all min stress om flytten och allt kring det.
Nu ska jag lägga mig i soffan med Ebba och kolla film.
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0