Wildcard!

Fick sova inatt utan avbrott och jag vaknade utan att behöva hosta i 10 minuter.
Fågeln ringde och med det blev det en bra start på dagen.
Bestämde mig för att springa på gymmet och där körde jag 30 minuter styrketräning hela kroppen.
Det kändes segare än vanligt men inte så pass att jag var tvungen att bryta.
Får se hur detta ter sig, antingen blir det en boost med energi elr så får jag lida en extra dag med hostan.
Måste nog tillägga att lördag morgon är nog min favvo tid att gymma på.
Lagom lite folk och det känns fräscht överlag att dra ett gympass på lördagsmorgon, ribban är lagd.

Nu ska jag dricka proteindrinken och kolla på nyhetsmorgon.


Pz.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0