Uppe med tuppen!

Jag tror jag är i mitt rätta element när jag bor i skogen och gärna där stugan ser ut som ett palats och bastun finns på gården.
Kände mig rastlös igår på dagen när det mest blev solande på bryggan, men efter säkert 6 kilometer av longboard pumpande och svalkande backar var jag dyblöt i svett och tillbaka på banan.

Ialf så vet jag efter många stickprov att jag är en morgon människa, är nog mest att jag gillar nätterna så mkt att jag vill ha dem båda på samma gång.

Har kokat mig en kanna kaffe och sitter på altan som en sann writer.
Miljön påminner lite om den där filmen med Johnny Depp .. Secret window ..

Idag ska kimpa och anna med kid dra hem från stugan så jag å kaj gör likaså.
Vet inte vad som står på agendan men jag har lagt en önskning om en bastu igen ikväll.

Det ska tydligen vara hästkurs på ridskolan hpda, både dressyr och hoppning, så ev stannar jag till där idag och glor.

Jag hoppar Ikea.
Kom på att det är väl mer tortyr att dra en ikea raid när man inte ska köpa nåt.

Här är utsikten från altanen










One Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0