Uppdatering Secondhand

Har ju halkat efter med bilder på mina erövringar i secondhand världen
Här kommer lite av fynden från en tid tillbaka





En gammal saft flaska (Husmors goda fläder saft) och en drink maker shaker baby!




Hittade ett par gröna glas burkar som jag antingen ska ge till mamma elr ha massa gott te i.




Dettat är nog mitt största fynd genom tiderna
5kr styck för en kopp och ett fat
Högg 6 st direkt
Har sneglat på en liknande modell på indiska ett tag som såklart kostar mer.
Tok nöjd






Jepp!






Denna pjäs kallas på Ampel !
Den är jätte lång och ska hänga i taket.
Fick denna för 5 kr
Högg även en ännu större som ligger på golvet för jag har ingenstans att hänga den just nu
Den skulle man kunna rymma en skock hundvalpar i.
Jättesnygg!
50kr.



Har hittat kuddar här och var för småslantar
Här är några av dem



Happy camper!


Pz.






Kommentarer
Postat av: Hella

Man tackar för kramen!

Jag älskar för övrigt att se vad du köpt på loppisar och second hand! :D

2010-05-01 @ 20:15:23
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0