Tisdagen

Idag fick jag in mina dous och jag kan ordna allt jag skulle ha ordnat igår.
Var ju tänkt att jag skulle hem igår men jag blev strandad av förnedringskassan.
Så, idag ska jag på stan och införskaffa provianter som är roligare att kirra i storstan än skellhell.
Jag och Kaj var på myrorna en sväng igår där jag hittade typ allt en johanna vill ha.
Stuvade undan  2 kjolar och en vintage blus i en liten vrå, så jag hoppas dom har fått ligga kvar tills idag och tills jag kommer dit senare och ger dom deras rätta ägarinna.
Hittade massa inredningsstuff också.
En gul (sent 60 tal tidigt 70 tals lampa) som jag själv skulle vilja ha om jag inte var så nöjd med min kökslampa.
Så jag tror jag ska hugga den om den finns kvar och ge den till jonas som inflyttningspresent.
Priset var fjuttigt och grymt secondhand för att vara myrorna (moderat priser annars tyck en jej), så då blir det ju ett fynd.
Han fick en "Pimp of the year" kopp igår från mig och kaj vilket var mkt uppskattat :)
Efter hänget med Nicklas igår så passade jag på, medans jag var hyffsat pigg att färga håret.
Blev svart som förra gången och jag har den där snygga efterfärgningsfläckLooocken i pannan, men bortsett från det blev jag fin som snus.
Nåväl, ska styra upp och göra alla ärenden så det är kart.
Tänkte att jag åker från umeå i eftermiddag så om det är nån som vill ta en fika elr varför inte en STOR maräng swich på Göteborg fiket så ring bara!
Jag har tappat alla kontakter på mobilen rätt nyligen så jag samlar upp så bra jag kan men har långt ifrån många på listan.. Ring!
See you on the flipside
Pz.

Kommentarer
Postat av: Jessie James

hoppas dina fynd ligger kvar :D

2010-05-18 @ 10:40:58
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0