Sunday bloody Sunday

Igår var det tänkt att jag skulle dra till redjiBåten i umeå och mysa till redji beats..
Men, eftersom jag körde all in på Rockband till 5 på morgonen (helt såld på ps3 trummorna)
Så kände jag mig inte aktiv nog att ta mig iväg och sen så var det nog ett smart drag oavsett att stanna i skell.

Jag drog på ica och handlade som vanligt hälften av alla mejeri produkterna, massa grönsaker och nå koskos liknade som jonas bjöö på sist.Bulgur?!! tror jag det hette.
Billigt nyttigt och gott!

Städade och fixade i lägenheten
Tog tillfälle att tvätta nu när grannarna har fullt upp med att vara bakfulla elr festa.
Sen började jag se Waterworld men kände fittögonen komma så jag dök ned i sängen och såg ett Mad Men avsnitt vilket jag somnade till.
Skönt att somna efter 2 minuter i sängen.

Idag tänkte jag försöka ta mig till Idaho och hämta toyyan.
Hoppas att det är före så jag kan ta brädan dit, annars får jag väl gå.
Behöver kräma ur kroppen känner jag.


Hittade en fin bit på spotify med Perfekta cirkeln och Massive attack ..

A Perfect Circle – 3 Libras (All Main Courses Mix - Massive Attack)



Söndag!



ÖverÅuth.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0